Monday, June 11, 2012

firstday sekolah pgl 2 isnin 11062012

merah itu berani.....
mawar merah..
kesukaanku..
walau berduri..
tetap di hati..
tetap bersemi..
tetap segar..

assalamualaikum..
ermm berlalu sudah hari ini  isnin..awal sesi persekolahan pgl 2
x terasa masa berlalu terlalu pantas..
ok la hari ini..
murid2 pun almaklumlah..
masih mood cuti..
x mengecewakan..
waktu ku sedang menaip di blog kesayanganku ini..jam menunjukkan 6.56 petang..senja merangkak..
malam berlabuh..
aku suka hari ini dapat meneruskan peribahasaku d fb..
sekurang2nya satu ayat aku akan masukkan..
untuk dibaca oleh teman & rakan fb..
semoga apa yg aku add di wall aku ..
sedikit sebanyak ada pengajaran..
ada pedoman..
boleh membuatkan pembacanya berfikir..
bertindak..
untuk..
mencapai kejayaan..
di dunia..
& di akhirat..
amin,amin,amin,...


pelbagai karenah anak2 didikku..
perlukan kesabaran yg jitu..
kasih sayang yg berpanjangan..
ibarat anak2 sendiri ..
yg memerlukan..
panduan daripada insang tersayang..
doaku kalian berjaya dengan cemerlang di dunia & akhirat,
amin..

melabuhkan rasa di blog kesayanganku..'pelabuhan rasa'..
yg aku suko..
banyak yg kupelajari hari ini..
semoga aku terus diberi kekuatan..InsyaAllah..

Ya Allah..berilah aku kekuatan iman...
amin.


No comments:

Post a Comment