Sunday, June 10, 2012

rindu datang lagi..



assalamualaikum..
pantasnya masa berlalu..
x terkejar olehku..
baru jer rasanya aku postkan tajuk bercuti..
tup2 dah hbis cuti daaa..
esok dah sekolah semula sesi pgl 2 2012.
( 11/06/2012 ).

aduh!!
x sangka..
lama dah kulupakan..
ingatan datang kembali...
rindu menggamit semula..

apa2pun aku sungguh gembira percutian kali ini amat bermakna dalam hidupku...
aku x pernah alami percutian seperti ini..
aku suka percutianku kali ini...
harap akan begini seterusnya percutian akan datang..insyaAllah..
doaku berterusan...amin,amin,amin..

suko melabuhkan rasa d 'pelabuhan rasa' yg aku suko
semoga sesi persekolahan kali ini akan memberikan ku semangat baru
demi anak2 didikku..


seharum mawar merah..
pujaan hatiku..

ada masa akan ku update my blog..
mlm udah beransur2 larut..
now 11.10 pm..
ok 
i stop dulu..
nice day today..ermmmm...
syukran...
alhamdulillah..
10062012..ahad

'sehari selembar benang, lama-lama menjadi kain'...

No comments:

Post a Comment