Friday, July 5, 2013

Ramadhan datang lagi..

Assalamualaikum..
Ramadhan datang lagi..
insyaAllah dapatku menyambutnya lagi untuk kali ini..

kumohon pada Allah Yang Maha Esa agar dapatku bersama Ramadhan untuk kali ini..

Sesungguhnya aku begitu sayu dan pilu mengenangkan apa yang telah berlaku..

terluka untuk membaiki luka..berduka untuk menggembirakan...
apapun aku redha dan pasrah..
Walau jauh di sudut hatiku hanya Allah Yang Maha Mengetahui apa yang aku alami dan lalui..dan hanya KepadaMu jua aku memohon pertolongan..
tiada daya upayaku melainkan dengan pertolonganMU 
Ya Allah...
Berat ujianMu Ya Allah!..Sabarkanlah aku Ya Allah!, kuatkanlah imanku Ya Allah, 
gembirakanlah aku Ya Allah!..
Sesungguhnya Hanya PadaMU kuberserah 
 Ya Allah..Aamiin.


 Salam Ramadhan


Sayu, rindu
Semoga Ramadhan kali ini akan memberi lebih makna kepadaku
amat bermakna..
dan diterimaNYA
InsyaAllah

 Kepada sahabat dan kenalan 
Kemaafan kupohon atas segala kesalahanku dan kesilapanku yang lalu..yang tanpa aku sedari..
mohon maaf
 dunia dan akhirat
05072013 Jumaat 9.06mlm

No comments:

Post a Comment