Sunday, July 4, 2010

TODAY 04 JULAI 2010 AHAD..ROAD TO IKEA..

aku sempat la duduk kejap d set dapur ni...semuanya cantik2..tgk je...apa2pun seharian di IKEA..banyak pemerhatianku...

suka dapat melihat seni hiasan dlaman..
meriah..
pelbagai citarasa..
pelbagai kehendak..
nafsu manusia yg besar...
perlu banyak kesabaran...

sesekali teringin & berangankan rumah...
yg besar, cantik..
selesa ,..sesuai untuk sebuah kehidupan
masa kini..
amin,amin,amin.....

asmk...
ERMM... gembiranya hari ni dapat g jalan2 d IKEA..
tgk2..lihat2..pandang2..
pelbagai ragam manusia dengan pelbagai aktiviti..
s
semua sibuk.....semua nak cepat..
sume nak pantas..
sume nak cantik..
sume nak elok..
sume ada mcm2 hal masing2..
apa yg dikejar?
apa yg dihambat?
apa yg diingin?
apa yang dibuat?
aku
cuma mahu kongsi idea..
mahu cari hadiah..
sebenarnya..
untuk aktivitiku di minggu hadapan..
10 & 11 julai di bkt gambang..
ada banyak barang..
mcm2 ada..
dari yang sekecil2nya..
hingga yg sebesar2nya..
aku cuma secebis dari yg mencari brg di situ..
IKEA...
gah namanya..
se gah bangunan yg tersergam dgn pelbagai jualan..
apa2pun terima kasih..
pada adikku zety
kerana ..
bawa akak ke situ..
dah lama tak keluar jln2 dgn kwn2..
so today g..
walaupun masih kurang sihat..
batukku menjadi2 pulak ni..
tadi sejuk agaknya..
ok..aku syukur..alhamdulillah..
selamat smpai rmh sebentar tadi..jam 5.01 petang..
baru relax & tulis di 'pelabuhan rasa'
yg ku suka..
walau hanya sebaris ayat..
walau hanya sepatah perkataan..
aku cuba utk..
update..
kok ado maso...
ok..
to be continued.....................................
04 julai 2010 ahad 6.29 petang.



No comments:

Post a Comment