Sunday, August 8, 2010

TODAY 08 OGOS 2010 AHAD,,


ASMK.. ermm agak lamo aku miss nak add new post or something new
d blog kesayanganku ini....
rindunya nak menaip bait2 ayat yang puitis...nanti la kok ado maso..aku akan taip..tak sabarnya... masa mencemburuiku..aku agak bzz..so ni pun kalau nak ikutkan tak ada maso nak ngadap..fb pun baru td tgk2..kot2 ado msg yg ponting..but..no... so aku open my blog... dalam keterujaanku untuk melayari rasa di 'pelabuhan rasa' yang aku suko ni.. banyak cabarannya.... bukan setakat nak luahkan dgn hanya sepatah duo perkataan.. tapi..aku ingin apa yg aku tahu .. dikongsi bersama..pengetahuanku tak sehebat mana.. tapi alangkah bahagianya kurasa klau ada yg sudi untuk berkongsi...kongsi baca pun sudah memadai bagiku.. tak banyak sedikitpun jadilah..
minggu ini juga penuh jadualku
..
its ok..aku suko..
masa begitu pantas berlalu..next week umat Islam mula berpuasa..
ahlan wasahlan marhaban ya ramadhan
semoga ramadhan kali ini membawa barakah dalam kehidupanku,muslimin & muslimah d seluruh dunia,
amin,amin,amin...

"melabuhkan rasa di 'pelabuhan rasa' yang aku suko"..

" biar mulut busuk berpuasa daripada busuk mengata"..

"selamat menunaikan ibadah puasa"

08 ogos 2010 ahad..0549 petang...

No comments:

Post a Comment