Tuesday, April 12, 2011

APRIL YG KUTUNGGU-TUNGGU....

ASSALAMUALAIKUM...
salam kasih sayang semua ..
didoakan semoga semuanya sihat2 selalu..

alhamdulillah ..
dapat jari jemariku menaip huruf2 yg comel d keyboard computerku ini..
minggu yg busy..
esok 13 & lusa 14 april..kursus & bengkel di pkg kkb..
15 april..mesyuarat bm..next week continue lagi...
19,20 & 21 april..kursus perancangan strategik di btpns..shah alam..

apa2pun aku suka dengan tugasku..
banyak kenangan & sejarah suka dukaku sepanjang bertugas di bidang ini ...
pejam celik pejam celik dah lebih 20 tahun aku bergelar ' pendidik '..

banyak yg inginku kongsi suka dukaku di dunia pendidikan..
bukan sahaja dengan karenah anak2 didikku..karenah anak2ku..karenah suamiku..karenah rakan2 sejawatku..karenah birokrasi..pelbagai karenah yg bisa mengusik & menyentuh hati..
tetapku telan walau manis..walau pahit..walau payau..walau masam..walau pelbagai rasa yg kurasa ..aku tetap aku yg bernama "NORALASIKIN"..dulu ..kini..dan selama2nya...

kadang2 bila duduk sendirian..terkenang zaman aku berada di alam persekolahan...
masa tu x terfikir akan masalah yg bergolak dalam jiwa ibubapa guru, kawan2..dan semua yg berada di sekeliling kita...yg ada dalam fikiranku cuma betapa seronoknya menjadi 'aku'..dengan kisahku yg tersendiri..

..melabuhkan rasa di ' pelabhuan rasa ' yg aku suko...

12042011..0952 malam..

No comments:

Post a Comment