Tuesday, June 10, 2014

MENGIMBAU KENANGAN D MPSAH '86-88..WALAU SEBENTAR CUMA

Assalamualaikum,
Teruja ingin ke tempat yg banyak meningglkan kenangan kepadaku dalam menerokai dunia pendidikanku, zaman kegemilangan keremajaanku, semuanya indah..kini cuma tinggal kenangan..yang kadangkala bisa mengetuk pintu hatiku semula tentang kehidupan semasa berada di sini..sayu, rindu, sedih,gembira, suka, duka, semuanya berbaur dan kalau diingat-ingatkan semula semua itu aku akan menitiskan air mata, banyak yang aku pelajari tentang manusia..bermula dengan kasih sayang, rindu, benci,kasihan,marah ,geram,takut,seram,geli,berahi,sakit dan pelbagai perasaan yang membuatku teruja dalam mengimbau kenangan lalu..
Kasih sayang ALLAH melebihi segala-galanya,
 Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untukku....
setiap yang berlaku pasti ada hikmahNYA..aku bersyukur dengan apa yang aku miliki dan sentiasa mohon pada ALLAH agar ditenangkan hatiku,dikuatkan imanku, agar dapat aku meneruskan kehidupan dengan aman dan harmoni dalam suasana yang semua orang suka..























Semoga kehidupanku terus mendapat keberkatanNYA,aamiin.melabuhkan rasa di 'pelabuhanrasa' yang aku suko..

No comments:

Post a Comment