Thursday, July 15, 2010

TODAY MY 44th BIRTHDAY 15 JULAI...

ermm anak2 muridku yg ceria...
tak sobar nak mkn kek tu..yummy...
cikgu fadilah pun join..tq..

ermm...HAPPYNYA TODAY..

15 julai 2010..

bersama meraikan aku ialah anak2 muridku...
suka dgn kek ..
nak2 ada gmbar upin & ipin..
suko ea..
kanak2 riang..
syukur alhamdulillah ..
aku masih diberi nyawa ...
hanya kepada Allah aku berserah..
amin....

dalam kemeriahan & kedinginan pagi khamis 15 julai aku sempat..
bersama2 anak2 muridku ..
di kelas 4B..
terpancar keriangan anak2 muridku..

today ...like the cake..yummy..coklat..suko..


apa2pun terima kasih kepada sume kerana sudi meraikan bersama2ku..
di kelasku ..
bersama anak2 muridku yg kusayang..
terima kasih atas ingatan kalian kepadaku..
ermm wangi....
dapat hadiah minyak wangi , bedak dan broooch daripada anak muridku..
tqtqtq..

semerbak baunya..
aku spray d kelas tadi..
suka na anak2 muridku....
memang anak2 muridku nakkan cikgunya sentiasa wangi..
hehe.
seharum mawar,
seharum kasturi..
tiada yang harum melainkan yang harum2 belaka..
aku sangat suka,..
anak2 muridku manja benar today..
almaklumlah..
birthday aku..
nak marah nanti dah tak come doh..hehe
apo2pun suka tgk gelagat mereka yang sentiasa ..
mencuit hati dan perasaanku..
terutama perasaan keibuanku..
kalian seperti anak2ku sendiri...


ASMK...

teruja sungguh today..
tanggal 15 julai 1966....kini..15 julai 2010..genap 44 tahun usiaku..
alhamdulillah..
semoga aku akan sentiasa berada di bawah limpah Rahmat yang Maha Berkuasa..
insyaAllah..amin..
apa yang aku inginkan ..
akan tercapai,....
sume inginkan yang baik.
cantik,
sihat.
bijak,
telus.
sayang,
kasih,
cergas,
tenang,
bermotivasi,
beroleh kesihatan yang baik,

bahagia,
berjaya,
di dunia
&
di akhirat...

amin,amin,amin.

"melabuhkan rasa di pelabuhan rasa yang aku suko"

" laut datang , memunggah mutiara " = orang pandai datang mengajarkan ilmu yang berguna kepada kita..

to be continued...
15 julai 2010 5.34 petang...

" happy birthday"..



No comments:

Post a Comment