Tuesday, July 13, 2010

TODAY 13 JULAI 2010 SELASA.....



Asmk...
today aku happyy...kejapun beres..
aku tenang bila melihat..
gambar di atas..
dalam kesibukan dengan tugasan seharian...
macam2 perasaan ..
berbaur...
but..
today..
happy..
pagi..
petang...
malam..
now..
hope 4 tomorrow and..
soon...
apa2pun dalam kesibukan aku sering mengingatkan diriku yang ..
mudah lupo..
mudah tak ingat..
sume ea mudah..
but mesti memudahkan..
bukan menyusahkan diri sendiri..
dan orang lain..
dalam keterasingan ini...................................................
aku pasrah...
Ya Allah bantulah aku..
permudahkanlah segala urusanku...
kuatkanlah imanku...
terimalah segala amalku...
berilah aku kesihatan yang baik..
sepanjang hayatku..
amin,amin,amin
banyaknya permintaanku
Ya Allah...
sesungguhnya hanya padaMu ku berserah...

" diam itu lebih baik dari berkata2 yang tiada bermanfaat "..

"melabuhkan rasa di ' pelabuhan rasa' yang aku suko "..

13 julai 2010 selasa 09.01 malam..

to be continued............................................................................

No comments:

Post a Comment