Saturday, June 22, 2013

cuaca berjerebu today 23 Jun 2013

Assalamualaikum..

jari jemariku menari lagi hari ini..
Ya Allah beratnya ujianMU..
rasa tidak tertanggung olehku....
'sabarkanlah aku Ya Allah'..
jadikanlah aku sesabar-sabarnya Ya Allah..aamiin.

kecilnya dunia ini..
sekecil aku juga sebagai makhluk Allah..

Apa2pun aku bersyukur kerana Allah masih meminjamkan 'nyawaku' ini..

Andai diambil nyawaku ..
sebelum aku dapat apa yg aku idamkan....
aku redho...

Allah Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Jangan jemu 
memohon Rahmat dan pertolongan Allah SWT.
aamiin,aamiin,aamiin.

Jauh di sudut hatiku..
 terpendam perasaan yg amat dalam ..
hanya Allah Yang Maha Mengetahui
Alhamdulillah
 terima kasih suami yg disayang
anak2 yg dikasihi
berkat doa semua..


kecantikan bunga tidak boleh dipisahkan dgn wanita


No comments:

Post a Comment