Saturday, June 15, 2013

semuanya hanya kenangan..masa berlalu

assalamualaikum,
meniti usiaku..
x sedar masa berlalu..
ujian Allah..bersabarlah hatiku..
Allah sentiasa menguji hambaNYA..
aku cuma perlu sentiasa bersabar dan terus dalam kesabaran..
Alhamdulillah hari ini,15062013..buat semakan keputusan kenaikan pangkat secara on9..
status .. berjaya..tarikh kenaikan pangkat..01012013..muatnaik..18042013(my aniversary)
hadiah hari lahir..sebulan lagi..15/07..alhamdulillah..
aku bahagia dengan apa yg aku ada..syukur.
aku berbanggga dengan apa yg aku miliki..
hanya sementara d dunia ini..
 semuanya Allah pinjamkan..
sayangnya
abah dan mak x sempat untuk menikmati apa yg aku ada
hanya doa kukirimkan buat kalian..semoga ditempatkan dalam SyurgaNYA..aamiin.

 buat suamiku yg dikasihi, putra dan puteriku yg disayangi..
terima kasih atas sokongan kalian..
tanpa kalian..siapalah aku..
terima kasih sayangku..
terima kasih semua yg memberi semangat & sokongan..

melabuhkan rasa d 'pelabuhanrasa ' yg aku suko..
15062013sabtu11,24mlm


ombak rindu..ombak bukan biru..ombak sutera..
semuanya tentang ombak..
lihat lautan dapat pahala..berzikir dapat pahala..
memuji Kebesaran Allah..
Allah Maha Berkuasa.
Subhanallah
Alhamdulillah
Allahuakbar







No comments:

Post a Comment