Saturday, June 26, 2010

KENANGAN D MPSAH 1986-1988...PSR(PM)



assalamualaikum...

aku sangat gembira ..minggu ni dpt berhubung semula dgn rakan2 yg telah lama tidak bersua dan mendengar khabar berita...

MPSAH 1986-1988.. kenangan mengusik jiwaku
aku mengimbas kembali zaman permulaan aku dlm kancah profesion ini...bila tgk gambar kawan2 terasa rindu ingin bersua kembali....untuk kembali ke suatu masa dulu..ermmm mustahil la..masa terus berlalu....

terlalu banyak kenanganku d MPSAH..sekarang ni dah tukar nama IPSAH....nunnn jauh di utara..aku suka dapat belajar di situ...berjumpa kawan2 baru....ada juga kwn2 lama yg kebetulan sama maktab..bertambah2 aku suka...aku suka mengenang zaman silamku..pahit manis kehidupanku...sukar kujelaskan dengan bait2 perkataan..biarlah hanya Allah yang mengetahui bagaimana perasaanku....suka duka kehidupanku 'satu waktu dahulu'...kenangan manis , pahit , kelat , payau , sume ada..berbaur dalam kenangan yang sukar kulupakan sepanjang hayatku.....

sume dah ada kehidupan sendiri..family,kerjaya yg cemerlang..ku sentiasa doakan kalian sihat,bahagia,berjaya di dunia & akhirat,amin.

27 jun 2010 ahad 0803 pagi...

No comments:

Post a Comment