Saturday, May 22, 2010

PETANG SABTU YANG NYAMAN 22 MEI 2010

ermm today ada byk cerita nak kongsi..tapi masa menghambatku untuk tidak dapat meluahkan rasa d'pelabuhan rasa' yg kusuka..apa dayaku...hanya Allah yg Maha Mengetahui hati dan perasaanku..

minggu2 yg sibuk dgn pelbagai aktiviti..kelas,koku,mesyuarat,extra kelas,suami,anak2,diriku sendiri,rumah,kenderaan,anak2 murid,teman2,ibu,adik,kakak,abang,saudara mara, dan pelbagai lg yg tak dpat aku senaraikan...

namun yg penting aku sentiasa ingatkan diriku & yg lain..sesibuk manapun jangan abaikan suruhan Allah dan tinggalkan larangannya..

ada kalanya aku penuh dgn idea untuk menulis..ada kalanya '0'..apa2pun aku masih bersyukur kerana masih diberi pinjam semuanya yg bukan milik abadiku...walau hanya untuk sementara..aku amat2 bersyukur padaMu Illahi..Alhamdulillah...,amin.

inilah pelabuhan yg bakal aku labuhkan bait2 perkataan yg boleh berkongsi dgn siapa2 yg boleh dalam membantu menambah sedikit apa yg kurang...terlebih2 lagi bagi diriku yg selalu serba kekurangan ini...kurang bukan bermakna aku kalah..kurang bermakna aku lebih bersemangat menokoktambah...insyaAllah..dengan izinNya jua...

No comments:

Post a Comment