Saturday, May 15, 2010

today 15 mei 2010


ermm leh goreng belado..sodap..



dah habis gotong royong.duk d bg relax..dgn zety...
ermmm..letihnya today..mlm td tdo agak lewat sikit..menunggu kekandaku pulang...sementara tu aku terus duk depan pc sambil berfb..aku sendiri tak tahu apakah malam tadi aku benar2 menghadapi masalah..its ok aku cuba bersikap +ve..be +ve sayang..aku perlu kuat,aku perlu tabah,..aku perlu +ve kan diriku...

sempat juga chat dgn ayie bertanya khabar..at last ramai pulak exstudent2ku wish happy teachers day..ramai yg on9 last night..happy gak ada anak2 murid yg msih ingat diriku dan ada yg dah jd doktor,polis,malah tidak kurang juga ramai yg jd guru sepertiku..alhamdulillah..syukur..apapun kalian ku tetap berbangga ada murid yg telah berjaya..kuharap terus berjaya di dunia & akhirat,amin.

1 comment:

  1. ermmm...sukar dimengerti hati yg sepi...kucari damai di hati..

    ReplyDelete