Saturday, May 1, 2010

TODAY ..SUNDAY 02 MEI 2010...7.22PAGI



PUTERA & PUTERIKU YG DISAYANGI SELALU

asmk..aku memulakan rasa di pagi hari yg nyaman,dingin,selesa,ceria dan pelbagai rasa yg harmoni..alhamdulillah..syukur....

today aku ada kelas agama di surau assakinah..banyak na yg aku masih tak tau..aku kena belajar ..dgn ustaz omar..muslimah taman damai setiap ahad minggu pertama & kedua..syukur dapat belajar...terutama tentang 'hati'...

sedang aku duk ngadap keyboard ni..anak2 ku masih menyambung mimpi2..today banyak benda perlu aku bereskan..di benakku pelbagai rasa yg perlu aku rencah dalam adunan kehidupanku today...aku teruja..aku suka..aku rela...aku gah...aku terjah..apo laieee..akuuuu & akuuuu....and so ooonnnn.....APO2 LAAAA,,,,...

ok aku stop dulu..aku nak keluar ambil angin pagi..segar & damai udara di sini..sesuai dgn namanya 'taman damai utama'....aku suka...to be continued..
7.33 pagi ahad 02052010..'kucari damai di hati'......

No comments:

Post a Comment