Thursday, April 29, 2010

malam nan sunyi dan indah..khamis 29 april 2010..

gambar kenangan semasa kursus di ibkl..lawatan sambil belajar d cameron highland..sk tanah rata..perlawanan bola jaring..persahabatan..kenangan..1995...



teringat kawan2 lama dlm gmbar ni..apo khabar kalian sekarang?..lama tak jumpa
ermm tonight..i m happy..ptg td g sekolah..settlekan tv asto..ok..beres..nanti leh on9 je..di pusat akses tu..apa2pun happy today,..happy sangat...syukran..banyak na gambar sewaktu di cameron highland...antara yg aku suko gambar ni..mmg captured the moment dgn berlatarbelakang alam yg hijau..best d sekolah ni..sk tanah rata..relax jer..nak2 dgn bib yg dipakai sewaktu perlawanan..meriah..aku main sepuas2nya bersama rakan2 seperjuangan...kenangan abadi..

sambil di pas ( pusat akses sekolah)..aku sempat memerhati gelagat anak2 muridku latihan kawad kaki..pengakap..senyumku sorang2..terfikir dibenakku sewaktu aku melatih & dilatih dulu..tapi aku sangat berminat.....

Aku sangat mudah terasa sewaktu dalam tempoh berkursus di ibkl..masa tu si angah baru 2 tahun...semuanya mengajar aku erti kesabaran dalam mengharungi kehidupan...8.32pm khamis 29042010.

No comments:

Post a Comment