Tuesday, April 6, 2010

salam perkenalan..maka bermulalah pelabuhan rasa...

asmk,salam sejahtera..gembiranya rasa dpt melabuhkan rasa di "pelabuhan rasa"...terima kasih ida krn tlg create this blog..org bru nak bertatih..hehehe..salam perkenalan ..rasanya aku org yg bertuah dpt create this blog..walaupun bukan bidangku tapi aku ingin mencuba sesuatu yg memang telah lama aku impikan...'pelabuhan rasa' lahir dari rasa hatiku yg selalu meronta2 dahagakan sesuatu ilmu yg berguna & bakal aku aplikasikan dalam bidang profesionku sendiri demi anak didikku dan masa depanku.....dalam melakar pena aku bukanlah orgnya,aku juga bukan yg suka bercerita ,tetapi aku cuba untuk menjadi penglipurlara kepada anak2 didikku dengan pelbagai kaedah pembelajaran yg boleh membantu meningkatkan ilmu pengetahuan anak2 didikku....

di kejauhan ini, aku amat suka untuk berimaginasi tentang lakaran masa depanku ,anak2ku,anak2 didikku,sesiapapun jua..lebih2 lagi dalam era globalisasi yg membuat kita semakin kejam & rencam kehidupan berubah mendadak....

No comments:

Post a Comment