Sunday, April 25, 2010

sayunya hatiku,rindunya aku, rindu serindu2nya,sukar kujelaskan dengan kata-kata

TENANG MELIHAT GAMBAR NI...

bagaimanakan kumula coretanku malam ini...di luar hujan lebat..hujan malam d kkb..selebat airmataku..entah kenapa aku menjadi begitu sayu malam ini...apakah yg aku ingat?..siapakah yg kurindu?mengapakah aku jadi begini?oh.Tuhan..ampunkanlah dosa2ku..apalah salahku sehingga malam ini sukar untukku melelapkan mataku..airmataku tidak dapat kubendung lagi walau kucuba sejak dari tadi...semakin kucuba semakin laju airmata ini mengalir...entahlah..kalaulah boleh ingin saja kuluahkan segala perasaanku di'pelabuhan rasaku' ini,tetapi ternyata aku masih belum benar2 melabuhkan perasaanku di 'pelabuhan rasa ' ku ini..atau ada sesuatu yg aku masih tidak dapat kukecapi lagi di dunia ini..ataukah aku akan meninggalkan dunia ini..ya Allah berilah hambaMu ini kekuatan..kuatkanlah imanku ya Allah...kasihilah hambaMu ini ya Allah...tenangkanlah hati hambaMu ini ya Allah..hanya kepadaMu aku mengadu, dan hanya padaMu kuberserah...amin.

No comments:

Post a Comment